4 Δεκ 2007

Bonus Μεταλλουργείο: Era Vulgaris

Το εξώφυλλό του μπορεί να θυμίζει το άλλο "Bonus Μεταλλουργείο" που είχα ανεβάσει για πλάκα προσφάτως (ναι, αυτό με τον Μπομπ τον Σφουγγαράκη), αλλά αυτό το post είναι σοβαρότατο: ΕΙΜΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ. Το "Era Vulgaris" των Queens of the Stone Age είναι δισκάρα και εγώ ο μαλάκας το κρατούσα στον πάγο πέντε ολόκληρους μήνες χωρίς να του δώσω την δέουσα προσοχή.

Με κίνδυνο να υπονομεύσω την εγκυρότητα της ψήφου μου (και μαζί όλου του "Πο Πο Culture!") στο Top 20 που οργάνωσε ο gone4sure, δηλώνω εδώ ότι μάλλον έχω κάνει ένα μοιραίο λάθος και αυτό το άλμπουμ έπρεπε να βρίσκεται ανάμεσα στις επιλογές μου. Τώρα πλέον είναι αργά, γι' αυτό και θα κάνω απλά ένα update στη λίστα με όσα δεν χώρεσαν οριακά στο Top 10 μου.

Από 'κει και πέρα, κανονικά δεν θα έπρεπε να μπει ούτε στο «Μεταλλουργείο», αφού -παρά την επιμονή πολλών- καμμία σχέση με τη χέβι μέταλ δεν έχουν οι Queens, αλλά ήταν ο καλλίτερος τρόπος που είχα να τους δώσω την πρέπουσα δημοσιότητα!

3 σχόλια:

Nikos Fotakis είπε...

Και γιατί δεν το βάζεις; Ακόμα στο 17 είμαστε. Πέτα κάτι άλλο (εκτός αν δεν το θεωρείς τόσο σημαντικό...)

Homo Ludens είπε...

Το ότι είμαστε στο 17 σημαίνει οτι το 16 που το θεωρώ σημαντικότερο από το 17 και το 20 (που ήταν δικά μου) θα βγει τελείως εκτός 20άδας. Κι αυτό είναι άδικο. Έκανα ένα λάθος. Θα το αφήσω έτσι: Δεν θα ξανακούσω το Era Vulgaris μέχρι να τελειώσει η ψηφοφορία και μ' αυτή τη μιάμιση ακρόασή του θα πάρει την θέση που του έδωσα πριν λίγο: ανάμεσα σ' αυτά που ΠΑΡΑΛΙΓΟ να μπουν στο Top 20 (Τop 10 μου).

Homo Ludens είπε...

Εκτός αν θες να πετάξουμε ένα από τα δικά σου...